16 januari 2013

2012 -> 2013

Tsja, 2012 was een vreemd jaar en ik wil er geloof ik niet al te veel woorden aan vuil maken. Door omstandigheden las ik slechts 40 boeken, waaronder beduidend meer thrillers en detectives dan de afgelopen jaren. Soms is dat alles wat er tot een mens, of in ieder geval mij, doordringt. En ondertussen is mijn blog weer volledig bijgewerkt!

Toch las ik ook nog wel wat en opnieuw was ik dit jaar verbaasd door de Nederlandse literatuur. Juni van Gerbrand Bakker en Heren van de thee van Hella Haasse sprongen er voor mij wel uit.

En dan 2013. Hopelijk een jaar waar het allemaal weer wat beter gaat en tot nu toe lijkt dat zo te zijn. En als ik goed op mezelf blijf letten, dan blijft dat waarschijnlijk ook wel zo. In ieder geval heb ik weer zin om flink te gaan lezen. Gisteravond een paar uur met een boek op de bank gehangen en weer ontdekt dat dat voor mij toch wel een ultieme vorm van ontspannen is. Dat hoop ik dus nog vaak en veel te doen dit jaar!

Geen opmerkingen: