19 januari 2013

Sorry

Het duurde vrij lang voordat ik in het verhaal kwam bij Sorry van Zoran Drvenkar. Maar toen dat eenmaal zo was, moest het boek ook zo snel mogelijk uit, ik wilde weten wat er aan de hand was.

Het verhaal gaat over vier jonge mensen die een bureautje oprichten dat excuses aanbiedt. In opdracht van mensen die dat liever niet zelf doen. Het loopt geweldig, totdat ze een lijk aantreffen en haar excuses moeten aanbieden. De moordenaar blijft hen achtervolgen...

En meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen, want alles verraadt te veel. Het boek is spannend en heeft een rijtje onverwachte wendingen. Aan het begin begreep ik veel niet en ik heb het idee dat dat de bedoeling was. En nadat ik het boek uit had, heb ik nog minstens een kwartier voor me uit zitten staren en lopen puzzelen op wat er nou eigenlijk gebeurd was.

Een aanrader voor wie van spanning houdt.

Geen opmerkingen: