01 januari 2014

2013 -> 2014

En dan is er alweer een jaar voorbij. Wat was 2013 voor leesjaar?

  • Ik las 43 boeken. Iets meer dan vorig jaar, minder dan in de jaren daarvoor. Positief: de laatste maanden van het jaar las ik het meest en ik geniet er weer steeds meer van en duik ook weer helemaal onder in verhalen.
  • Ik werd weer lid van de bibliotheek. Mijn leeskeuze is nu nog groter en ik zoek met plezier boeken uit.
  • Ik deed mee aan 'Ik lees Nederlands' en las daarvoor 14 van oorsprong Nederlandse boeken.
  • Nadat ik altijd vooral literatuur las, kies ik nu ook steeds vaker voor makkelijker leesbare boeken op moment dat ik moe ben. Ik kan ontzettend genieten van goeie detectives.
  • Bijna het hele jaar liep ik achter met reviewen. In december maakte ik een inhaalslag en ben nu weer helemaal bij!
  • Ik las van meerdere schrijvers meerdere boeken. Daar ben ik meestal veel te ongedurig voor, maar het is me goed bevallen.
En wat verwacht ik van het leesjaar 2014?
  • Ik hoop weer iets meer boeken te lezen en ga voor één boek per week.
  • Opnieuw ga ik meedoen aan 'Ik lees Nederlands' en ga de uitdaging van 20 van oorsprong Nederlandse boeken aan.
  • Ik wil vaker reageren op posts van anderen, aangezien ik wel blogs lees, maar zelden reageer.
  • Ik wil lezen waar ik zin in heb en niet de boeken waarvan ik vind dat ik ze moeten lezen. Thrillers, detectives en een incidentele chicklit blijven erin!
Ik wens al mijn lezers een super leesjaar!

Geen opmerkingen: