03 december 2013

10 Nederlandse boeken: challenge gehaald!


In januari begon ik met de 'Ik lees Nederlands' challenge. Elf maanden verder heb ik over 10 Nederlandse boeken geblogd (en er al meer gelezen) en kan ik zeggen dat ik de challenge heb gehaald. Van de vier boeken die ik noemde in m'n openingspost heb ik er slechts één gelezen. Ach ja, plannen veranderen. Die andere drie boeken blijven wel. Lezen zal ik ze ooit vast en zeker.

Gelezen boeken:
1. Mike Boddé - Pil
2. Myrthe van der Meer - PAAZ
3. Ricus van Coevering - Sneeuweieren
4. Frank Pointl - De kip die over de soep vloog (het enige boek van m'n lijstje!)
5. Kees van Kooten - De verrekijker
6. Naima El Bezaz - Vinexvrouwen
7. Bram DeHouck - Hellekind
8. Loes den Hollander - Vluchtgedrag
9. Anke Scheeren - De mooiste dagen zijn het ergst
10. Bram DeHouck - Een zomer zonder slaap
11. Wiegertje Postma - Vijf strippen
12. Loes den Hollander - Nooit alleen
13. Naima El Bezaz - Méér vinexvrouwen
14. Bernlef - De onzichtbare jongen

En ik ben voor dit jaar met de Nederlandse boeken. Ik heb in ieder geval al één boek meer gelezen en wie weet volgen er de komende maand meer. En bij een vervolg-challenge volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.

Geen opmerkingen: